ONSDAG

( bild gran canaria )




Just nu sitter jag vid datan och brevid mig sitter MR DJOONÄÄÄS ( jonas ) haaahaaaahaaa ;P

Idag är det en lång dag vi har snart bild&form sedan kvällskurs och sen har jag fotbolls träning :/ om jag nu orkar med den får se hur jag känner mig gick upp ganska tidigt också hmmm tråkigt....

Mot kvällen vet jag faktist inte vad ja ska göra blir nog bara slappa hemma lr kanske en glas vin men en vän till mig?

Kommer att berätta mer om min resa i gran canaria osv.. men det gör jag när mitt internet börjat fungera!!
Förmodligen imorgon annars dör jag fan inte haft det på en och en halv vecka :|

snart är det ju PÅSK shiit va tiden bara rinner iväg skönt med LOV?
ses sen...

PEACE n LOVE / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0