whooobiidooo

jag vill ju va som duuuuu, vill se ut som du gå som du lalala!
Nej driver bara kom hem för ett tag sen från praktiken en helt vanlig dag som vanligt (Y)


Pratade lite med min vän Leila och vi planerade att ses snart <3
och sen pratade jag också med farouk om massa saker :)


Var lite sur för att pappa glömt att spela in våra BÄSTA år som han gör varje morgon för att jag aldrig är hemme då, den börjar ju 10:30 och då är jag antingen i skolan eller på praktiken :/ så var lite små tjurig men nu är det över!


Dags för PIZZA hmm, de låter som jag äter de varje dag men nej de gör jag inte,
idag är det bara för att pappa hade köpt med sig pizza börjar nästan tröttna på det!
Men ska bara äta halva för jag vill också ha maten som pappa lagat någon slags (gryta) som jag älskar :)


så nu är det dags för PIZZA+GRYTA+SOVA = det bästa som finns !


hörs senare


PEACE N LOVE / S


Kommentarer
Postat av: leila

fan då missade frågestunden..



visst är du marockan hihi? :D

2010-02-18 @ 18:01:03
URL: http://galactic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0