hejhej!

Idag har det varit en helt ok dag faktist, varit hemma bara & sedan kvällskurs i skolan ;/
efter de direkt till träningen! men nu sitter jag hemma har nyss ätit mat och smörgåstårta MUMS!

min älskade mamma fyllde år igår GRATTIIS GRATTIIS IGEN!
Du är en underbar mamma, jag önskar dig all lycka!
du är ÄLSKAD! // din dotter..


Jaha här om dagen var jag med min vän W vi gick till centrum och skulle käka
och massa skit snack det var underbart :)
sen gick vi hem till honom och drack lite vin så kom vickie elo, och sedan min sötis <3

här e lite bilder...
JAG,W och SHIVA

 

 

 

 

4st små rätter + ris blev det :) gott!

 

ME and SHIVA

 

 

 

så där fick ni lite bilder :) nu ska ja fortsätta kolla på efterlyst sen sova upp tidigt imorgon o träffa dem underbara barnen :)

 

PEACE n LOVE / S


Kommentarer
Postat av: simone

Så otroligt vacker hund du har där :)

2010-02-10 @ 23:42:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt vovve :)

2010-02-11 @ 23:32:22
URL: http://thatbeechick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0