hej hej *gäääsp*

Idag har dagen varit helt upp&ner faktist allt började med att jag blir tjurig på några i klassen ! SKIT SUR,
men det gick över efter ca 5-10 minuter som vanligt :) vi drog och åt lunch nästan ingen rast efter det :/


Sitter på lektionen då jag får ett samtal av  min syster som inte var de bästa samtalet :(
vill inte direkt sitta och skriva om det här men jag HOPPAS på det bästa att allting E bra...!
men iallafall så jag sprang/gick hem när jag kom hem var min bror,syster & mamma hemma och lilla Liam!
Senare kom min andra syster och hennes dotter men vi satt om pratade om .......... ? och försökte lugna ner .........?
men men sen gick vi alla och vilade och jag vaknade för ca 5 minuter sen va så trött :)



Nu sitter jag vid datan och väntar på att min syrra ska ringa mig & mamma för idag ska vi ditt och käka middag
MmmMm, hon skulle göra oxfilee gryta eller något sånt  :) ska bli gott & myssigt att umgås med nära&kära

ÄLSKAR ER <3

Kommer kanske ta några bilder om jag har "ork"
vi hörs sen!!


PEACE n LOVE / S

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Ja det var liiite jobbigt kan jag säga, men den är iaf klar nu :) SÅ skönt!



Ha en trevlig kväll :)

2010-02-02 @ 19:17:41
URL: http://sandraslockar.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha precis^^

Allt bra idag?=)

2010-02-02 @ 20:02:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0