Godmorgon.godmorgon,

Vilken härlig dag det är! EXAKT så kände jag när jag vaknade och gick ut på balkongen för att ta en cigg snacka om att ha vaknat på rätt sida iallafall SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT :)

 




Nu ska jag iväg till dagiset börjar kl 9 så rör mig väl runt kvar i :), ska bli lika roligt,
som vanligt att komma ditt och leka och mysa med ungarna. slutar 4 så de e skönt


Sen ska jag väl hem som vanligt äta ta det lungt en stund sen runt 6-7
ska vi alla tjejer i fotbollslaget träffas och roa oss & ha mysigt...

Efter det har jag ingenaning om vad som händer!
ska iallafall trääffa min söta
pojkvän!




HA en bra morgon !



PEACE and LOVE / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0