frågor/svar

Vad gillar du för musik?: Reggae / Dancehall, kan lyssna på lite annat med!
Allt bra ?: allt är bara bra :)
Hur gammal är du?: 19år
Dröm jobb?: hmm, oj svårt men jobba utomlands iallafall vem vill inte det?
Har du pojkvän?: yes det har jag (Y)
Vilka bloggar läser du?: inte några bestämda faktist, dem som är intressanta.
varför började du blogga?: Jag började blogga för att ha något att göra när man är rastlös,kul är det också att få skriva av sig lite!
Tre saker du INTE kan leva utan!:Kärlek,FAMILJ,vänner <3
vad gör du på fritiden?: jag pluggar & tränar
va gillar du för mat ?: ojda nästan allting :) förutom ärtsoppa UUSCH!
hur många syskon har du ?: har 2 underbara systrar och en storebror
roligaste minnet :D?:  oj jobbigt att välja ut ett har ju massor :b kan faktist inte väja ut ett :/
favorit änme?: hahah ingenting ALLS! nej men hemkunskap (A) ( som vi inte har längre )
vem älskar du mest? : mina MAMMA&PAPPA som gjort mig till den jag är idag,mkt kärlek till er!!

_______________________________________________________________

Kom hem från träningen för en stund sen jobbigt eftersom jag hade kvällskurs innan :/
såå just nu är jag väldigt trött, o ska man upp tidigt imorgon igen :(
Ligger och kollar på efterlyst & sedan VÅRA BÄSTA ÅR som jag inte han att kolla på eftersom jag fick springa iväg till skolan..!

och sen är det LÄGGDAGS,ZzZzZZzZZzZzZz !

BILD: MAROCKO 09


PEACE N LOVE / S

Kommentarer
Postat av: pauline

hur äre idah ?(: <3

2010-02-18 @ 09:24:32
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: simone

Jag är en rocktjej :)

2010-02-18 @ 11:08:09
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: C

Cool blogg du har! :D

2010-02-18 @ 17:09:44
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: camilla

fin blogg fin bild!

2010-02-18 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0