Vissa,

folk är ju bara för mkt asså ( nämner ingen jävel )


Jaja nu ligger jag i sängen och har ingenting att göra :P men vem bryr sig klockan börjar ticka och snart blir det väl läggdags? hmmm men vännta jag är sugen på något men vet inte vad? och jag hatar den känslan som fan..



Aja föresten ringde jag det där samtalet som jag funderade på men vet ni vad?
jag skulle aldrig har gjort det varför ska jag slössa min dyrbara tid-
på att personen ska spela viktig och inte svara?


NU bryr JAG mig INTE
its over BIIIAATCH!


Tro inte att du kan ringa
mig när du känner
för det tyvär
det funkar inte så!
:)


ÄSCH fick iallafall ett annat samtal som fick mig att le & skratta lite !:)

GOOOD NIGHT EVERYBODY

PEACE N LOVE / S



Kommentarer
Postat av: * Em

Sv; Så, hur blev gårdagen? :) Hittade du på något roligt?

2010-04-20 @ 08:46:08
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0