Söndag,

helgen har vart helt ok faktist va ute i fredags med en tjejkompis jag inte träffat på länge vi drog och föra på ett ställe inne istan och vidare till en annan klubb där dem bara spelar (reggae/dancehall)! vi hade skit kul och sedan drog vi på efterfest med några killkompisar :) kul hade vi!, För min del var lördagen bara att vila sova vakna sova vakna! skönt som fan var det...



Idag hade tjejerna match (va ej med) dem va skit duktiga :)
Sen drog vi och kollade på grabbarna som hade efter oss riktigt grymma var dem !

Kom hem runt 8 tiden ungefär gick raka vägen in till badrummet utan att ta av mig jackan eller något satt på ett varmt bad så jävla skööönt! badade lagade mat och nu ligger jag i sängen och ska snart sova :)
känner mig inte riktigt helt utvilad ändå ;/ hmmm... NU börjar en ny vecka nya dar & nya tag!!


hoopppassss ni haft en grym helg :)

PEACE N LOVE / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0