ONSDAG ( lill lördag )

vaknade runt 9 på morgonen för att röra mig till skolan fast jag redan var lite sen, dagen har varit perfekt sol skratt och gott folk :) klassen och jag hoppade lite hopprep som jag älskar att göra, det är verkligen min grej..!

NU är jag hos min ÄLSKADE syster Leila :) hon har köpt en ny FEEET soffa problemet är bara att hon ska sätta ihopp den :P men det går nog bra ändå (får vi hoppas)

Gårdagen var bra, Mötte upp ELLO efter skolan vi planerade att dra in till stan för att sätta oss i solen och dricka lite bärs :) vi rörde oss in till stan runt halv 6 tiden men FAAN när vi satt oss fans det ju ingen sol :S men men sen kom en killkompis till mig och efter det kom min vän Leila och Valle :) vi hade riktigt roligt faktist träffade på några snubbar också skit roliga men mot slutet gick ena killen lite över gränsen ( jobbig jävel )


Ikväll vet jag inte vad som händer kanske blir att vi sitter hos syrran och umgås och har trevligt :)



hoppas ni andra får en skön dag :)

| BILD FRÅN KRYSSNINGEN |



PEACE N LOVE / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0