HeLLoo

Det var verkligen inte igår, har inte haft lust att skriva haft fullt upp och ingen ork!
Har gjort massa olika saker, va och träffade några utanför stockholm det var jätte trevligt drack lite och umgicks..
Har haft ett långt lov och det har varit J*vligt skööönt :D men nu är dt över och verkligheten är tillbaka :/


Igår var jag ute med en vän E vi drack lite hos syrran och sen drog vi till några kompisar och va där ett tag
vi hade (skit kul) hahaha... Det jobbiga var bara att vakna upp på morgonen och veta att man har en hel dag framför sig när man bara vill SOVA :(...

Idag har jag varit i skolan som vanligt helt ok dag, efter skolan mötte jag och V upp E :P sen sen mötte vi min syster och vickie :).. Vi drog till centrum och gick runt kollade runt lite och umgicks! Sen gick vi och köpte skit god macka och drog ut i solen och bara tog det lungt, Vi bestämde oss för att gå och köpa lite öl (igen) och drog hem till syrran lagade mat och sen börjades det men jag hade verkligen inget sug på att dricka :) lika bra det..Badade nyss i ett varmt skönt bad ont i ryggen :( hoppas det går över...

Nu sitter vi och snackar lite skit hos syrran ska snart lägga mig fan jaaaa (mitt andra hem) :D
ska upp ganska tidigt imorgon 08:15 :O har redan ååååångest ;/..  vi höööörs


PEACE AND LOVE / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0