HELLLOOO!

är faktist på ganska bra humööör :D undra vf?.......

Helgen var jävligt nice faktist va ute med tjejerna och festade lite vi va på ett ställe där dem bara spelade reggae dancehall såklaaaart ! lördagen var helt ok va ute med min syster, åkte in mot stan runt halv 1 så det blev inte så mkt festande för min del...:) igår va jag och kollade på boys 2 men dem spelade grym musik självklart riktigt nice var det..:) åkte sen hem till en tjejkompis med några vänner... så aa känner mig lite seg i kroppen nu..

Bilder från helgen

jag,ello,min syster mina



Idag träffade jag upp ELLO ;) och sedan dem andra tjejerna vi käkade och snackade massa skit bara mysigt...

PÅ valborg blir det grillfest hemma hos min älskade syster Leila
det kommer bli riktigt nice asså.. senare mot kvällen får man se vad som händer
Men nu ska jag försökaa sova



PEACE N LOVE / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0