....just nu









Jaaa just nu sitter jag och leker men den underbara söta systerdotter, det är så underbar känsla att få bära henne och pussa på henne som jag inte fått gjort pågrund av min J*vla förkylnng men nu är den HELT borta så nu får jag myspysa men henne hur mycke jag vill...så glad att få vara moster snart kommer en till och då är jag moster till 3 SÖTISAR <3





________________________________________________________________________________



Den underbaraste !

Här har vi min älskade syster son AMIN "plåkepin"som han kallar sig för, han fyllde nyligen 7 och är skitglad för det ville visa lite kärlek till honom & visa hur vacker han är :)





MOSTER ÄLSKAR DIG!



ps/missa inte kvällens heting ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0