igår/idag

Hej Hej


Igår slutade jag skolan runt 2 skulle gå hem och vila inför kvällen men så blev det ju inte! gick förbi min syster och hennes underbara dotter dem skulle ner till centrum så jag följde med, Nadja följde också med! vi var i centrum ett bra tag tills jag märkte att tide tickade iväg och jag skulle ju möta upp den sötase killen jag sett "hemligt" så gick hem hoppade in i badet snabbt och gjorde mig i ordning han hämtade upp min i gullmarsplan och vi åkte in till stan, han bjöd mig på middag gulligt och sedan köpte vi te och bullar han ville visa mig en plats oooooooj va vackert det var där har nog aldrig sett så fint ställe förut :) blev jätte nöjd så vi satt där och pratade om allt möjligt. Han förklarade vad de olika båtara var och vad det va för ställen JÄTTE mysigt.sen körde han mig till svedmyra för att jag skulle till en vän och dricka några öl *gott* vem han är får ni kanske veta sen mohahha..Han e iallafall så himla söt och snäll!





  _______________________________________________________________________________


Sedan åkte jag till en kompis drack några öl och lyssnade på music det va också kul och avslappnande :)


 blev trött ganska tidigt och deckade runt 1 - halv 2 ;/ ovanligt faktist men det var bra för jag skulle ändå till skolan på morgonen men som tur va har jag en sån säll vän som körde mig ända till skolan :) kl 9 på morgonen fast han var helt sLuuut.. gulligt :D När jag om till skolan käkade jag lunch och sen lektion skön dag inte mycke vi gjorde slutade runt 12iallafall gick förbi min lärare och planerade lite hur vi skulle göra ska redovisa en bok SNARAST blir väl imorgon på min lediga dag men man måste, :(

sen gick jag hem och kollade på 2 avsnitt av våra BÄSTA år som min älskade pappa hade spelat in + lite godis såklart (: och nu ska jag kolla på top model sen vila lite e ganska trött :)



STEG 1                                           STEG 2                                         STEG 3 


SKRIVER MER SEN :)



Kommentarer
Postat av: tuvi tuvi den busiga

shiiät syrran du har haffat dej värsta gentlemanen juh, har en bror el? ;D



keep up the god work med bloggen!



<3

2009-09-30 @ 16:35:09
URL: http://teluvio.blogg.se/
Postat av: Your friend :P

vem hade du HAffat ?? vi fick aldrig veta namnet haha

2010-02-15 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0