hej hej igen det va länge sen......

ledsen för den dålig upptateringen

har haft skit mycke med skolan därför har jag inte skrivit ska bli bättre som jag lovat förut


just nu sitter jag i skolan och e skit trött brevid mig sitter dem två mupparna elin och jonas ! :D skit tråkiga
idag ska jag och några tjejkompisar åka på kryssning ser fram emot det hoppas det blir kul. mer om dem får ni veta sen....




vill säga GRATTTIIIIIS TILL min älskade syster och hennes man david för den underbara lilla pojken Liam :) är så glad att han äntligen har kommit och att det gick så bra idag får jag träffa dem mamma ringde och sa att dem skulle komma kl 14:00 så det får man hoppas jag vägrar åka någonstans innan jag sätt lillplutten :)




VÄLKOMMEN HEM DAVID&LEILA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0