hej hej efter 2 veckor igen :P

hej hej har inte haft tid att sitta och blogga man nu ska jag bättra på mig faktist :) Jani sen sist skulle jag ut på krogen ENERGIKÄLLAN hmm de gick väl sådär och va faktist rolig :) sen har jag bara varit i skolan *suck* plugg plugg plugg va mer kan man säga om skolan ?

NÄMEN OOOOJ!!!! nu höll jag F*N på glömma berätta att jag har blivit moster till en underbar liten flicka med namnet Thindra är så glad ! hon är såå vacker man kan inte låta bli att sluta kolla på henne men tyvär har jag itne fått hålla i henne och pussat på henne eftersom jag är sjuuuk ;/ skit tråkigt har försökt några gånger tills min PAPPA! säger att jag inte får för att jag kan smitta henne men det är ju sant inte vill jag att hon ska bli sjuk`?? men man kan ju inte motstå...
Och snart får min andra underbara syster en lite pöööjk :D som ska heta Liam så fint namn (: och jag e 10000% säker att dem kommer bli lika sööt och vacker som mig nää skoja som sin mamma&pappa...


Snart e veckan slut skit skönt då blir de helg och utgång igen ! men idag ska jag faktist ut på krogen och ta mig några öl I THINK! lr så blir de väl bara vara hos en vän och dricka lite och mysa... :)
just nu sitter jag i skolan och brevid mig sitter min vän valle & jonas vi ska snart redovisa om egypten ganska intressant faktist :)..
I helgen blir de väldigt kul "hoppas" jag fredag ska jag säkert ut med vännerna men på LÖRDAG är det energikällan som gäller  det kommer bli riktigt nice där spelas de REGGAE & RNB och mycket mer men självklart mest reggae :) så alla söta & trevliga ni måste komma så ses vi där :)

Såg ett par skit fina skor såå jävla heta tycker jag :D dem ska jag haa mohahahahaha



hmmm var dem inte SEXIGA LR?



men men nu ska jag vidare till mitt arbete kan ju inte sitta och blogga resten av min lektion lr hur :D? men vi hörs snart snart igen :D innan jag går ut ikväll iallafall. Lite bilder från energikällan ska jag lägga upp ha de såå braaa

PUUUUUUUUSSS/S


Kommentarer
Postat av: Binta

Tunga skor och fin blogg men du vet väll att TONÅRSDOTTER is the shiet :P hahaha puss på rej

2009-09-09 @ 20:14:15
URL: http://www,tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Leiiila

han kommer bli LIKA FIN SOM SIN MAMMA:D

älskar dig mitt <3

2009-09-15 @ 14:58:36
Postat av: Hanna

Åh vartifrån kommer skorna?! :)

2009-10-13 @ 17:08:37
Postat av: R&G

asså way

2009-10-29 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0