helloooo EVERYBOOOODY :D

idag har jag baraaa lätat mig har legat i sängen och kollat på typ 4-5 filmer och jag e fortfarande seg i kroppen, snart är det dags för middag som pappa lagat hemma gjorda köttbullar i brunsåsgryta och potatis GOTT!
och sen ska jag bara lägga mig i sängen igen..sköööööönt att vila uuut!

skumt- det brukar vara massa folk som addar än när man varit i Marocko jobbigt som fan och idag addade en person mig brukar aldrig acceptera MEN de gjorde jag och det visade sig att det är några vänner från frankrike som jag umgicks med jätte mycke den här sommaren i MArocko skit kul vi snackade bytte nummer osv, funderar på om man ska dra till frankrike snart och hälsa påå :)? skulle bli skit kul eftersom dem ville att jag skulle komma ner, skumt av en slup accepterade jag och så var de en av dem och nu har jag kontakt med alla grabbarna (y)....

nu ska jag fortsätta där jag var







PEACE n LOVE // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0