hejsansvejsan =D

hej hej..
ska bara skriva lite snabbt innan jag forstätter där jag var :) kollade nyss på en film med mamma som va skit rolig vi kunde inte sluta skratta,men nu e den sluut blir alltid lika sur när filmerna tar sluut man vill bara att dem ska fortsätta :b

nu ligger jag i min säng och ska snart äta något åt för max 1 timme sen men e hungrig igen :) sen ska jag lägga mig i min sköna säng med min söta nalle brevid och mina hjärtkuddar som ligger lite hör och var.. här har ni en bild men bli inte rädda e såå sliten (a) fast jag bara latat mig hela dagen..





NATTINATTIIII sötnosar, PEACE n LOVE / S

Kommentarer
Postat av: modou

hahaha samira du e skön kattig du är sådär :P



take care cutie blesss

2009-10-29 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0