...hejhej

TJENIXEN! :D

hoppas allt är bra med er alla ?
jag har inte gjort så mycket under den senaste tiden förutom festat lite och pluggat pluggat och såklart passat mina söööta små syskonbarn :)<3

och varit på kryssning :D kryssningen va helt ok vi hade roligt, de va kul att umgås me gamalt folk :) här får ni lite bilder från kryssningen :D





lite mer bilder kommer sen när jag har mer tid

helgen va helt ok i torsdags va jag och claudia på mosebacke och det va som vanligt nice där med reggae dancehall music som vi älskar ! :D



i fredags träffade jag min söta tjejkompis leila :D



Vi drack lite hos en vän och hade ganska kul faktist :D
sen åkte leila hem jag drog vidare till min killkompis med en annan gammal tjejkompis!
kvällen slutade med att jag blev så jävla ÄCKLAD av dem båda och drog hem mer detaljer kan jag inte säga faktist förutom skämms på er :) men de e alltid lika kul att träffa min älskade LEILUUUT <3

I lördags var jag bara hemma och slappade trött som fan.....
Söndags var lika dan lika trött fortfarande :/ låg hemma pratade me leila i några timmar i luren sen gick jag ner till ica för att köpa pizza mmm... det va gott men de räckte inte för mig :D åt också morotskaka som pappa bakat och det va sååå goooottt e ALLTID lika sugen på det + mammas bullar såklart (a)

men men ni får ha de så bra så lääänge :D


PEACE n LOVE / s


Kommentarer
Postat av: Leila

Samira Älskling de är alltid lika kul och läsa de du har på hjärtaat.. Fortsätt me dig baby ;).. Peace and lova 4-U!....

2009-10-12 @ 12:25:14
URL: http://leilakei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0