hej hej igen...

jag är så jävla dålig på upptatera FÖRLÅT många som komenterar att jag ska göra det och det ska jag FAKTIST göra ni :)


jadu va ska jag berätta ? inte så värst mycket som hänt sen senast, I torsdags va jag och nadja och en killkompis ute i mosebake det va helt OK skön musik och goda drinkar :) vi kom väl hem runt 4-5 tiden.. och  i fredags var jag bara hemma det var släkt middag och det var underbart massor av good mat som pappa hade lagat osv, dem var kvar här ganska länge men det va så kul fick sitta och lyssna på massa saker som var intressanta :D

I LÖRDAGS var vi ute faktist vickie fyllde 20 så vi gick ut och firade henne, vi var på ett ställe som jag inte kommer ihåg va det hette :P men det var väl helt ok trotts musiken var så Jävla dålig (a) så hade vi super kul faktist.. här får ni se bilder :P ..





Behöver nog inte säga mer, bilderna borde visa tillräckligt :)?




sist men inte minns,jag&mina underbara systrar




Den här dagen var faktist den första dem drack på länge dem fina nyblivna mammorna :D kul hade vi iallafall sjöng karioke osv...Men men vill bara säga att jag är så glad att jag har dem här tjejerna, Tack för att ni allltid finns där för mig och alltid lyssnar när det är något jag behöver prata om NI ÄR VÄRDA GULD. kommer alltid finnas för er så som ni finns för mig!

. jag älskar er // Lillasyster


'

Kommentarer
Postat av: Nat von D

puss på dig snutt! mys med en ny blogg att läsa!



/ lil nat!

2009-11-16 @ 16:59:24
URL: http://franqueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0