har täänkt på.......

TA VARA PÅ DET DU HAR,VAR LYCKLIG SÅ LÄNGE DU KAN!
ha din familj alltid nära dig och ej långt ifrån..






ag kollade på en film igår som gjorde så att jag tog åt mig väldigt mycket den heter
A Walk To Remember...
Ni borde kolla på den tänker inte berätta om filmen men så mycket känslor jag fick ut av filmen. Jag grät faktist mig till sömns igår natt och kollade på den idag igen!

Ta verkligen vara på det ni har man vet aldrig när man förlorar det!
jag vet att jag själv kanske inte gjort det men från och med nu ska jag,
ta vara på det minsta först och främs min FAMILJ skulle aldrig aldrig kunna klara mig utan er!

snälla snälla, ibland tänker jag / ni inte på hur vi har det
vi har det jävligt bra jämfört med vad andra folk inte har
!
Barn dör i cancer aids - familjer splittras VARJE JÄVLA DAG
OCH här sitter vi och gråter för dem nya skorna man måste vänta
på en vecka för man kanske inte hade pengar just då?
Man tänker inte alltid på det de gör inte jag heller,
men från och med nu ska jag ha mina nära så nära mig som det går jag VILL aldrig förlora er!


jag kan sitta och skriva hela kvällen om känslorna jag har men ska inte gå för långt faktist..
gör mig bara en tjänst TA hand om er och era familjer/vänner..
Vet  att man kan tjaffsa med sina föräldrar då och då men försök undvik det man VET aldrig
vad som väntar en dagen efter........

PEACE n LOVE / S



Kommentarer
Postat av: elin

när jag läste ditt inlägg fick jag nästan tårar i ögonen man ska ta vara på det man har du har helt rätt

2009-10-29 @ 23:14:27
Postat av: L

ohh va fint min älskling..

Du har helt rätt.. men du samira verkar som om du äter hormon piller eller något fett känslig:)

ÄLSKAR DIG

2009-10-30 @ 07:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0