godmorgon !




JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA TRÖTT


just nu sitter jag i skolan :( och är så jävla trött, somnade iförsig ganska sent igår va med en killkompis kollade lite på tv och snackade :) mysigt var det iallafall..
ïgår var det en helt vanligt dag träffade claudia och Leila dem kom över till mig så va umgicks och hade väLdigt kul faktist ahahhaha ! Vi käkade massor av goda saker först mat som pappa hade lagat kött med en god sås och potatis sen gjorde han någon fruktsallad till oss :) man kan ju säga att vi blev jävligt mätta iallafall..
IDAG ska jag bara ta de lungt igen känner mig så sliten och på väg till att bli riktigt riktigt sjuk :(   typiskt den här perioden, idag fick jag praktikplats på en förskola :) skönt att vara i god tid om man säger så men praktik e inte riktigt min grej faktist föredrar att jobba istället ...




EN FRÅGA vad tycker ni om ABORT?


 
Tycker ni att man ska få göra abort eller ska man ta sina konsekvenser för det man gör?
nyfiken på va andra tycker om det
,

min åsikt: Jag tycker att abort ska vara tillåtet för att barn/ungdommar/kvinnor som gör misstag ska såklart få avgöra hur dem vill ha det, man kanske inte har bra ekonomi? eller till och med inte vet vem det är som är pappan till deras barn? ABORT är självklart synd att man ska behöva utsätta sig själv och barnet för sånna saker man jag tycker man har all rätt att själv få avgöra hur man vill ha det/ Till er killar som läser min blogg och har varit med om att er tjej/någon ni haft sex med har blivit gravid det jag mest hatar är när man hör att killar lägger ut skulden på tjejen? det är inte hennes eller ditt fel och är det någons fel så är det KILLEN! killen ska lära sig att andvända kondom i rätt tid fast dem är överkåta och inte har någon kondom tänk på KONSEKVENSERNA!

skulle vara kul med komentarer av era egna åsikter :)


nu ska jag gåå skriver mer sen


PEACE n LOVE / S




Kommentarer
Postat av: linda

hihi du verkar ofta vara sömnig

jag tycker att använda skydd är bådas ansvar man bra skrivet tycker ja !



ha de så bra kram linda

2009-10-13 @ 20:16:57
Postat av: Leila

samma här baby

2009-10-14 @ 02:16:33
Postat av: elooooo

din pappa gör mkt god mat!

2009-10-15 @ 18:12:10
Postat av: junior

Som linda sa tidigare, det bådas ansvar



du kan inte säga att om det någons fel så är det killen.. då kan man lika gärna säga tvärtom.. ha inte sex utan kondom lr ta P-piller lr bästa använd kondom så slipper du ens tänka på konsekvenserna



mvh junior



2009-10-18 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0