godmorgon

Som vanligt vaknar jag runt 10 kvar över 10 för att inte missa våra bästa år som börjar halv 11! :)
igår natt frös jag hela kvällen fast ja hade två tjocka täcken ? börjar nog bli sjuk, och nu har jag huvudvärk :O
ska jag gråta lr skratta? jag som varit hemma hela hela veckan för jag väntade tills helgen och nu känner jagmig såhär kul va?
HOPPAS jag blir bättre tills ikväll för jag vill verkligen hitta på något :/

jaha snart kommer väl mina systrar me deras små bebisar !
som dem alltid gör :D men de är kul alltid lika roligt att dem e här
FAST man kan ta de lungt med tiden ibland halv 8 / 9 tiden liksom hahaha
pigga är vad dem är :D älskar er alla sötnosar !


PEACE n LOVE / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0