....:)

äntligen hemma efter en lång dag :)


just nu liggerjag i min skööna säng och ska äta en morotskaka igen *muums* samtlidigt som det blir det våra bästa år som pappa har spelat in (: efter det blir det ett varmt bad "känner mig små sjuk"
och sedan kommer leila till TYRESÖ så vi tänkte gå ner till centrum och äta något gott :D hahah de låter väl inte som ja alltid äter?  för de gör ja inte :$ lr?

det va inte så mycke mer ja skulle skriva får skriva mer sennare ikväll

FÖRUTOM ni snorungar som lägger komentarer? HAHAHA skämtar ni med mig lr? vf spana in min blogg och komentera skit saker om du ändå spanar in den varje FUC*ING dag? skämms på er haha sitter och skrattar åt er och inte bara de att ni är anonyma? era fegisar hahah men men sånt e livet :D


vi ses senare

PEACE n LOVE / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0