en fråga till...

Va tycker ni om dödsstraff?

 

 

 

Många folk har olika synpunkter på det vissa tycker att det är bra DOCK inte jag, och vissa andra tycker att det är hemskt va tycker ni?

jag tycker iallafall att det är SKIT dåligt att i vissa länder har man fortfarande dödsstraff :/ vissa har till och med blivit mördade fast dem inte gjort någonting utan bara va misstänkta FYFAN! men däremot tycker jag att äckliga våldtäktsmän och pedofiler och andra äckliga saker att dem kan få sitta inne resten av sina liv och bli K*****e i  rumpan det bryr jag mig inte om men dödssträff är lite mycket att ta i för tänk efter, tänk om dem skulle vara oskyldiga och polisen inte tror honom och sedan dödar honom ? hmm jag har faktist hört att en man satt skit länge ungefär 24 år eller va de nu va och han släpptes  efter alla år för att han var oskyldig ? kan ni fatta hur de känns att inte kunna vara med sin familj, tur bara att dem inte gick längre med dödsstraff mot honom...

 

NU VILL JAG ATT NI KOMENTERAR ERA EGNA ÅSIKTER :)

 

PEACE n LOVE / S


Kommentarer
Postat av: Leila

fy de e hemskt :(

2009-10-14 @ 02:15:29
Postat av: Anonym

Dom borde ta bort det helt och hållet, pecis som du sa, tänk om dom avrättar en oskyldig man kan ju tvärr inte ta tillbaka ett liv.

2009-10-17 @ 03:10:40
URL: http://goloose.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0