skönt...

Att vara hemma igen som sagt jag har ju fått bo hos min syster för att dem har tappetserat om i lägenheten osv.. men IM BAAACK NOW! :D jag tycker det är så skönt längtade verkligen hem till mitt rum&min stora sköna säng, och mitt ommublerade rum..

Men självklart att det varit skönt att va hos min syster också "borta bra men hemma bäst"
men vill ändå tacka min syster för den LÅNGA tiden tillsammans hahaha roliga studer / sura miner =P

idag har jag bara tagit det lungt mötte min vän claudia vi tog ut ungarna och drog till centrum för en fika & en massa snack mysigt, hittade också mina snygga skor som ja nog ska köpa imorgon den kommer ni självklart få se sen!!... Sen gick vi till ica och köpte mat.drog hem till mig käkade och bara tog det lungt!  ens sak ja inte fattar är att jag har blivit så jävla trött på sista tiden orkar nästan inte göra någonting =/ undrar fan vf?..
menmen skriver mer sen om ja orkar !!


PEACE n LOVE / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0