...helt slut tyvääär

jag e såå slut vf vet jag inte har varit de några dagar faktist....
just nu ligger jag i sängen och brevid mig SOVER nadja som en gris :P hahhaha
vi kollade nyss på film och käkade glas *muuums*

i helgen va ja ute i fredags och drack lite me vännerna
i lördags vaknade jag av att jag HELT hade glömt bort att jag skulle vara modell för T sorry men fick slänga mig ur sängen och stressa ditt... oooohh ja som hade så mysigt  ;P aja de gick iallafall bra hos T så aa fast jag va bakis helt fuckt UP.. men men sen gick jag hem och sov ja till klockan 23:30 då nadja kom upp och skulle hämta nyckar sen ut igen hmmm...
kunde inte somna om efter 10 minuter tvingar hon o syrran mig att komma ner och festa lite fixade mig lite och va där nere runt 00:30 inte bara de de första LEILA gör "syster" hämtar shottar eeeh? ja som typ va skit trött och inte hade lust men nej nej tackade NEJ! men sen började jag dricka lite andra grejer :P lite öl hit o dit osv...!!

aja ska deeecka nuuu FETT trött .. bye bye sooov GOTT BIIIAAACHT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0