hej hej...

just nu ligger jag e soffan hemma hos min älskade syster LEILA ! :)
idag var vi på ikea och köpte lite saker var där med båda systrarna och jonas då min systers kille..
såå vi åkte ditt och de var som vanligt roligt på vägen ditt mkt skratt och så men konstigt nog sitter vi alltid tysta och små sura på vägen hem? hahah man tröttnar ju att stå i kö bära saker osv men men de va roligt iallafall..


När vi kom hema skulle jag laga mat till mig leila&david som ja gjorde igår också men de lagade jag korvstroganoff.. hmm skulle göra korvkryta men men de blev typ som korvstroganoff iallafall..

Leila: aha e de här korvgryta?
Jag: ja det är det va ser de ut som?
Leila: ok det ser ju ut som korvstroganoff du gjorde igår?
Jag: aha men de ät det inte..

fast aaa de smakade precis lika dant såå kanske inte är den bästa på att laga mat ändå ?
men gott BLEV det iallafall....

Nu ska jag kolla lite på TV och sen sova känns som den här dagen har varit J*vligt lång


PEACE n LOVE / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0