......har

inte haft tid/lust att skriva på ett tag men men nu är jag tillbaka BIIIAAATCH  = ]


Jag och claudia var ute i onsdags och det va helt ok faktist mkt folk man kände och självklart var min vän EBOI super duktig ska jag säga er :)  torsdags blev en lungt kväll fredags lika dan med lite öl och bara umgås med vännerna/syskonen hade faktist tänk att träffa en viss person men så blev det inte, så då fick jag roa mig med något annat fast det va lika kul....

LÖRDAGS började kvällen med lite vin/drinkar/öl =O vilka satsare vi är hahah, nej men syrran kille fyllde år i fredags men det blev inge firade eftersom han skulle jobba dagen efter så vi tog det på lördagen det va skit kul vi sjöng karioke lr hur fan de stavas :P sen drog vi till energikällan och kollade på ras cricket, BLEV lite besviken faktist men men sånt e livet...
kvällen slutade med lite problem men det blev bra till slut....................!

Igår va jag bara hemma tog det lungt med lite tv / mat
MYYYYS med NADJAA ! =D







Kommentarer
Postat av: Gabriel

bra skrivet intressande saker

2009-12-07 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0