fattar...

INTE ATT JAG ALLTID ÄR LIKA TRÖTT FAST JAG SOVER SOM EN J*VLA STOCK ASSÅ! =O SJUKT...
OCH NU NÄR MAN INTE SOVER/BOR HEMMA SÅ BLIR DET JU INTE LÄTTARE. BOR HOS MIN SYSTER LEILA FÖRTILLFÄLLET EFTERSOM DEM HÅLLER PÅ ATT FIXA OCH TRIXA I VÅR LÄGENHET TAPETSERA OSV...


inte bara det när jag sover hemma är det alltid pappsen som väcker mig " SAMIRA UPP NUUUUU!!!!"
tex som idag *hos min syster* hon kommer in och säger SAMIRA VAKNA KLOCKAN ÄR 9, shit tänkte jag, jag som skulle upp klockan halv 8 liksom slänger mig upp ur sängen kollar på klockan och då är den 20 i 10 ? eh sa hon inte att den var 9 aja nog snackat om det... älskar dig syster!



Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SA ATT DU BÖÖÖRJA 10 din LÖGNARE!!!!

2009-11-17 @ 12:31:47
URL: http://leiiilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0