äntligen..

hemma :) nu ska jag bara ta de lungt skulle ner till centrum och köpa mina skor men tyväär kommer jag inte hinna det idag om jag ska hinna med att vila,bada,fixa iordning mig osv... =/ tråkigt som fan jag som verkligen ville men men det får bli imorgon lr på fredag! idag va det ganska lungt som tur va fick jag hoppa in på en annan avdelning för en personal va sjuk ! så jag & 2 till fick åka på bio med 5åringarna så det va ganska skönt om man tänker på det sättet istället för att sitta inne lr ute och hålla koll på 1-3åringar liksom så det va en skön dag plus att jag fick gå tidigare :)!!

ikväll ska vi ut och ta några öl och festa loss lite det ska bli KUL !

kom och festa med oss = ] vi ses där!










Kommentarer
Postat av: emelie

tur att jag är ledig da

2009-11-25 @ 17:51:24
Postat av: louise

tur att man är ledig ikväll (Y)

2009-11-25 @ 18:37:39
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-27 @ 12:58:59
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0