<3

Jadu träffade en kille som ja tycker är söt/gullig/trevlig,
men känner honom inte så väl så ja kan säga att han e en bra/dålig kille skulle vilja lära känna honom mer,han är intressant för mig.. det skumaste är att ja träffat på honom förut men aldrig tänkt så mycket på det så som ja gör nu de senaste dagarna, det som oroar mig är att jag tröttnar och vänder rygggen? det hoppas ja inte kan tröttna ganska snabbt om man säger så... men men man får ta det som de kommer så är det bara :) men hoppas att vi lär känna varandra bättre..inga nämnda inte glömda "du vet vem du är
". du är söt ska du veta.......

Att älska är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går.
______________________________________________________________________________________________

Att älska är som att åka tåg,
lätt att hoppa på när det står,
men svårt att hoppa av när det går.

BARA SÅ NI ALLA VET

har jag den underbaraste/snällaste/vackraste/omtänksamaste/roligaste MAMMAN som finns !!!!

Du har funnits där när jag behövt dig som mest när det känns som hela min värld ska gå under då är det du som kommit och luft upp mig, hur FAN skulle jag klara mig utan dig? vem skulle då ta hand om mig på det sättet du alltid gjort ?  har inga ord för att kunna beskriva hur glad/lycklig jag är att ha dig MAMMA!

det är verkligen du&jag mot VÄRLDEN!



"jätte gammal bild"


Kommentarer
Postat av: nadja

satsa på honom samira :D det kommer gåå BRA:D



love you my baby boo

2009-11-30 @ 13:53:10
Postat av: brandy

ooooh thats good cutie ;)

2009-11-30 @ 14:11:51
Postat av: brandy

soo you write about me baby?

2009-11-30 @ 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0