söndag.

sitter hemma hos min älskade syster, har bara legat och latat mig hela jävla dagen så SKÖNT!
Vi ska snart sätta igång med att laga mat idag blir det lax med ris eller potatis *gott*

sen kommer jag nog bara ta det lungt... i fredags va vi ute både tjejerna/grabbarna vi hade skit kul inte haft så kul på länge först va vi hos en killkompis drack lite sen åkte vi vidare vi hamnade på ett ställe ganska mycket folk bra musik osv så det va väl nice... :}



nu ska fortsätta att bara soofta... BYE BYE vi ses...



Hoppas att ni hade en bra helg/har en bra söndagskväll..





_________________________________________________




jag saknar dig



___________________________________________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0