Kul jag mamma och systrarna har haft dig :)


Vi drog först till fridhemsplan för att kolla lite grejer och sen åkte vi till KISTA!
I vanliga fall när vi alla drar ut tillsammans så brukar de bli små "tjaffs" vi åker nästan aldrig
hem alla tillsammans hahaha, men idag lyckades vi men de var på väg att hända :b

Vi gick och käkade köpte kläder och bara umgicks det var så mysigt :)
efter det fick jag och syrran skynda oss hem för vi hade träning :/ vi kom lite sent men what ever..


JUST NU sitter jag hemma och funderar på vad jag ska hitta på ska checka med tjejerna!


LITE BILDER!











Mosters älsklingar




av allt som fan så valde jag självklart tacitallrik LOVE IT!




och slutligen på Väg hem efter träningen













Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha jag har en tjej i min klass som också heter Samira, trodde det var hennes blogg först ;)

2009-12-16 @ 22:20:24
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fina bilder :D

2009-12-17 @ 00:26:57
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: anonym

du är vacker

2009-12-17 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0