.. :)

Jani vart ska man börja?
Igår hade jag de jätte skönt/mysigt faktist, det kändes jätte bra att vara med honom...
Vi kollade på tv drack lite vin (a) och umgicks pratade om massor av olika saker tex hans tatueringar haha :)
Vi lagade också mat 8-) som gick "SUPER" bra hahahha nee men ja misslyckades väl lite men whatever han får lära mig mer sen :b men vi hade det trevligt iallafall det är de som är huvudsaken!!


Du är så söt


<3


Idag mötte jag upp mamma vi åkte till stan och gjorde lite grejer "hemlis"..
jag köpte också mina fina skor som jag tänkte köpa förra fredagen men de blev ju inte av så köpte dem idag !! nu sitter jag hemma och väntar på att min älskade mamma ska bli klar med maten.. sen ska jag bara ta de lungt.. onsdag imorgon och som vanligt ska ja upp 7 och möta dem gulliga skrikiga barnen ska bli super!! nu ska jag sitta lite vid datan och sen äta/läggdags






hoppa ni haft en bra dag iallfall...







Kommentarer
Postat av: melissa

oh ur snygga skor! vill ha dem

lycka till me killen du är ju så söt tjej

2009-12-01 @ 22:55:11
Postat av: Anonym

Varnar dig bara samira. Han är inte bra.

Han kör dubbelspel och en person föll för hans ord som du nog också gör. Han höll eller håller på med dig samtidigt som nån annan men personen fick reda på allt. Va försiktig ...

2009-12-02 @ 23:13:32
Postat av: Claudia

hahaha svartsjuk eller vad e problemet?

2009-12-03 @ 16:58:30
Postat av: Anonym

Svartsjuka inte alls .. Utan vill att samira ska öppna sina ögon som jag va tvungen och göra ..

2009-12-04 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0