<3

saknar er

VILA I FRID ALLA MINA NÄRA&KÄRA

som gått bort



Nu när jag sitter jag och undrar/funderar på VARFÖR? varför varför varför?
Problemet är att jag ännu inte fattat det...
allt gick så fort och sen var ni inte kvar?
jag har svårt att visa mina käsnlor svårt att gråta ut jag håller allt inom mig men en dag kommer det ut

ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
ni kommer alltid finnas i mitt liv..


VET att ni är på en bättre plats nu.


VI LEVER i HELVETET och KOMMER TILL HIMLEN




Morbror Said/ Min vän Mustafa/ Min vän Jihad

// SAMIRA

Kommentarer
Postat av: anonym

du är stark efter allt du gått igenom

2009-12-07 @ 22:09:54
Postat av: E

Fan vad sorgligt R.I.P :(

Keep ya head up!

Pusss.

2009-12-07 @ 22:49:47
Postat av: Fanny

Åh jag har också förlorat många på olika sätt. Både att de har dött och att det har lämnat mig. Även om de har lämmnat en så ska man komma ihåg dem och de fina stunder man hade tillsammans. Och jag känner igen mig det du har skrivit, allt man bara frågar är "Varför, varför händer det här mig?" Tyvärr finns det inga svar på den frågan :( Du får försöka vara stark =) Stå på dig! :) trevlig kväll :)

2009-12-08 @ 21:37:23
URL: http://solkattt.blogg.se/
Postat av: jessi

Hejsan! Vad fin blogg du har:D kika in hos mig och komentera skulle bli sjukt glad:D

2009-12-08 @ 21:41:30
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: LEILA

JA och den dagen du behöver prata FINNS JAG DÄR älskling!

Jag älskar dig min starka underbara lilla syster

2009-12-08 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0