va har jag för mig nuu haha ?

jaduu sitter hos en killkompis i husby och dricker gärnet "ops" skola imorgon kl 9 på morgonen kanske inte så bra  men men va ska man göra :)!  sitter vid datan och brevid mig sitter YABO min "tjeje kompis "  och Rebin   "min killkompis"
vi har köpt godis lyssnat på music och tagit några drickar hoppas bara jag kommer upp till skolan imorgon för det är ett MÅSTE!!! vi har iallafall skit kul och skulle hoppas på att de hade varit fredag. imorgon ska jag till skolan och sen till claudia, tror att vi ska till stan och kolla runt på lite kläder, om ni bara hade varit med mig nu hade ni älskat stämningen!!! ses imorgon

PUSSSSS / S

Kommentarer
Postat av: tuvi tuvi den busiga

hahah skön du e samira jag anatar att du va full när du skrev detta eftersom du nämner ca 3-4 gg att du ska till skolan imorgon :P

bästa.



<3

2009-08-28 @ 14:13:53
URL: http://teluvio.blogg.se/
Postat av: Delila

Skönaste brudeen!! hehe lite teknik fel men annars uur gött att läsa vad du skriver;)



love you angel <3 PUSSSSII

2009-09-11 @ 02:22:55
Postat av: fatou

ååå samiira hhahah YABOO hahah

nemen jag saknar dig samira hoppas att vi träffas snart

sjön blog by the way

piiiice

2009-10-16 @ 01:06:15
URL: http://metrobloggen.se/fatou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0