(: // första ilägget

Hej hej

Det var skit länge sen jag satt och skrev på en blogg,hmmmm inte för att jag är den bästa på det men hade en innan som jag glömt bort var jag hette "bra minne" kallas det.

Nu tänkte jag berätta lite om min sommar i Marocko som var så J*vla underbar var där med familjen + Eloisa en vän som kom med min syster ner. åkte ner ungefär en vecka innan dem med mamma eftersom pappa redan var där!
allt började sakta men säkert träffade en killkompis som jag känner ganska väl sen alla åren innan i gick ut på en klubb tog några öl och dansade skit kul var det.. När Leila"syster" och ello kom ner så blev de faktist mycke roligare vi festade badade och hade skit kul men tråkigt nog skulle dem bara vara där i 2veckor lite trist men men sånti livet hade jävligt kul fast dem åkte :D! var där i en månad och någon vecka ungefär blev ganska brun :)
älskade att åka fyrhjuling mitt i natten på stranden så skönt vill bara tillbaka såklart inte bara för det för att jag har hela min släckt där minÄLSKADEmormor som betyder väldigt mycke för  mig ..
när jag var där nere saknade jag såklart mina sötisar Claudia,Nadja,Leila!! som jag efter ett tag kom hem till. det har blivit väldigt mycke festade för mig på senaste tiden men dags att ta de lungt
. ska visa lite bilder från marocko också!!

Nu är allting som vanlig igen skolan!!!!!!!! sista året och det är jag jävligt glad för hehe.. började kl halv 9 idag och slutade kl 14 så de var väl ndå ganska skönt vårat schema är ganska bra men hade hoppats på bättre,ikväll ska jag nog träffa en killkompis till mig ska åka till honom dricka några glas tror jag blir säket att jag somnar där om de blir för sent.. nu ska jag äta vila och sen ut vi hörs!!

PUUUUUUSSSSSSS // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0