.... <3

 



Hej everybody!


IGÅR; hade ingen ork att skriva i bloggen igår, gjorde mig snabbt i ordning och gick till en killkompis här i tyresö (:  drack massa öl och skit goood vodka sen kom claudia dit och vi fortsatte dricka sen fick vi för oss att vi skulle ut men när vi kom till gullmarsplan gick vi och käka sen orkade vi inte så åkte hem till min älskade syster LEILA och sov där kom hem kl 00:35 ungefär OVANLIGT som fan men skönt för idag ska vi ända ut och röja

just nu har jag och nadja gjort ansikts mask som ni ser hahaha, ikväll ska vi ut på krogen  och festa :D vi ska snart börja göra oss i ordning och sen börja dricka lite öl :D sen får vi se vart kvällen leder oss och bilder kommer ni ABSOLUT få se sen :D







Men nu ska jag forsätta där vi var och göra oss i ordning, kanske skriver lite senare om jag har tid och inte är för full :) annars hörs vi imorgon PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS / S

Kommentarer
Postat av: L

du kommer säkert hamna hos mig ikväll me haha..

JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-08-29 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Jenny Forsberg♥
RSS 2.0